22,22

Är helt död efter första riktiga skoldagen. Känns inte sådär jättebra. Men att sluta runt 4 på en fredag känns inte sådär jättekul. Speciellt inte om man har 3 timmar historia A som sista lektion...
Lär vara lika död varje dag när jag kommer hem från skolan, då mitt schema inte är det vackraste. Är dock ledig varje torsdag på höst terminen och det kommer nog vara välbehövt! (Ni får se schemat sen)

Imorgon ska jag på hajk också. Kan inte komma mer olägligt ungefär. Är helt slut och höll på att svimma på ica idag.. Det var rätt fail. Men det blir nog jättekul med hajk... Fast nä. Tveksamt. Kameran följer med så det lär bli ännu mer fina scoutbilder. haha.
Har inte hunnit göra några tidsinställda, så vi hörs på söndag när jag kommer hem, ifall jag inte bloggar från mobilen i skogen. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0