PAN!K

Jag är så jäkla frustrerad! Jag får damp på skolan!
Vi ska prata om något i fem minuter.
Jag började skriva om the avett brothers. Men det vart bara 3 minuter. Så jag bytte ämne.
Jag började skriva om scouterna. Blev också bara i tre minuter.
Så nu har jag panik! Vet inte vad jag ska göra!
Ska jag byta ämne igen eller?
Eller ska jag bara fortsätta babbla på om något helt oväsentligt om the avett brothers?
Eller? Jag vet seriöst inte vad jag ska göra?
Och förlåt för jättedålig bloggning! Men det kan inte hjälpas. Det är faktiskt väldigt mycket i skolan.
Vill ju att det ska gå bra i allting när det är första av allt.
Och det betyder att mina dagar spenderas med skolböcker. Och jag ogillar det skarpt!
Men det kan inte hjälpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0