MORE THOUGHTS

Hur kan saker ändras sådär snabbt?
Från att vara en bra dag, till att vara en av dom sämsta på länge?
Jag vet inte, men så är det iallafall.
Det är som förut igen.
Om dagen började bra, så slutade den dåligt.
Om dagen började dåligt, så slutade den bra.
Kanske börjar bli gamla jag igen?
Hoppas verkligen inte det.
Då kommer det bli som på enhagen och IMR, som hela min skolgång.
Vill verkligen inte det.
Jag vill vara glad!
Men det är väl inte det lättaste.
Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till just nu.
Ni gör det inte direkt lättare för mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ojdå, hoppas du mår bättre inom en snar framtid... <3

2010-10-20 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0