Veckoplanering 9/7-17/7

Jag vet inte om jag kommer hinna med så mkt bloggning dagarna som kommer nu.
Fredag; ingenting bestämt
Lördag; Kamera
Söndag; kanske Alexandra
Måndag; Linnea
Tisdag; Klara
Onsdag; ingenting bestämt (PACKA)
Torsdag; Bror fyller år, måste träffa Pia!!
Fredag; Malin (PACKA)
Lördag; Upp tidigt och flyga iväg.

Och när ska jag hinna packa liksom? KAOS!
Men det löser sig. Det blir en bra vecka iallafall. Träffa mycket fint folk. Och de är alltid trevligt.
Sen är jag borta i tre veckor. Kommer hem igen den 7 augusti.
Det kommer därför inte bli så mkt uppdatering. Men eftersom att min faster har dator kanske jag kan få låna den lite och slänga in ett inlägg då och då. Men när jag kommer hem så kan jag lova att det blir BILDBOMB x1000
Och varför jag skriver det här nu, vet jag faktiskt inte.
Kommer såklart att blogga ända tills vi åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0