En varm dag med mycket skratt!

Hola! Har inte blivit nån bloggning idag. Men jag har knappt varit hemma.
Imorse när jag vaknade hade jag JÄTTEont i mitt öga. Hehe.
Men vi åkte iallafall till Täbban ett tag på förmiddagen. Jag införskaffade 2 linnen, för alla mina är typ trasiga.
Köpte även en ny kamera.! Im in love. Typ. Förstår mig inte riktigt på den än så jag ska läsa lite i boken man fick till ^^
När vi kom hem så åt vi bara lite lunch sen drog vi vidare till österskärs havsbad. Och jag har blivit bruun!!
Vi va väl där i kanske två timmar och det var faktiskt inte kallt i vattnet! :)
En stund efter att jag hade kommit hem ringer Alexandra. Sen kom hon hit, vi åt glass och tog tåget till Täby.
Där såg vi eclipse. Och den var GRYMT bra! Det är nog den bästa filmen av dom tre i Twilight!
Innan filmen började så var vi på ica. Vi skulle köpa cola och godis typ. Men Alexandra visste inte om hon ville ha choklar eller inte. Så hon sprang runt och sa/skrek att hon inte vill ha choklad. Så himla kul. Haha.
Och inne på McDonalds när jag skulle säga vad jag skulle ha så fick jag skrattattack. Och det var riktigt pinsamt. Och hon i kassen såg hur jäkla seriös ut som helst. Väldigt kul det med.



Förövrigt har det varit riktigt varmt idag!


Det var innan jag åkte till täby första gången. Alltså vid typ 11, halv 12

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

tacktack :D

2010-07-12 @ 10:25:10
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0