19.08

Är arg arg arg. Eller kanske inte riktigt arg, utan mer ledsen, tom och ordlös.
Att vara här får mig att må dåligt.
Whie Lies - Bigger than us, går på repeat. Vilket den gjorde igår också. Fint.
Just nu skulle jag vilja vara var som helst, utom just här. Allra helst skulle jag nog vilja att det var sommar och att jag satt på stranden i Myrtle Beach med trevligt sällskap. Det hade varit himla trevligt!
Jag har precis anmält mig till Worlds Jamboreen som är i sommar (om jag gjorde rätt vill säga) Det blir nog awesome! Scoutläger brukar vara awesome!
Jag funderar på att skicka iväg ett mejl till min faster, och fråga om jag får komma och hälsa på i sommar.
Men jag vågar inte. Rädd för ett nej. Rädd för att dom inte vill att jag ska komma. Hmm.
Bara för att jag vill tillbaka, och för att jag saknar allt folk som jag lärde känna (och kände sen innan) i USA.
Och bara för att USA, är det jag kommar minnas mest från 2010

Kommentarer
Postat av: Minna

Klart dom inte säger nej till att du ska åka dit! :O <3

2010-12-30 @ 20:10:07
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/
Postat av: ami

och vem tipsade dig om den låten?;)

2011-01-02 @ 19:44:55
URL: http://wallinamanda.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fråga vet ja:) Vad har du att förlora på det? Det värsta som kan hända är att hon säger nej liksom.

Men fråga för säkert är svaret ja!! :)

BTW saknar våra musik lektioner i Enhagen :D

2011-01-03 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0