Läst 2014

Läst i januari
 
Läst i februari
 
Läst i mars
 
Läst i april
 
Läst i maj
 
Läst i juni
 
Läst i juli
 
Läst i september
 
Läst i oktober & november
 
Läst i december
 
Har ändå haft ett väldigt bra läsår. Även om jag inte riktigt nådde mitt mål på 52 böcker, men hann iallafall läsa 43 stycken. Vet inte riktigt om det är rimligt att läsa 52 böcker i år nu när all tid istortsätt går ut på att läsa kurslitteratur. Men jag ska iallafall försöka, och om jag inte hinner med det så är det inte hela världen, för jag vill egentligen bara läsa för att det är kul och är någonting jag mår bra av, och så får det vara. Men Hanna delade en länk med mig om en läsutmaning som jag tänkte försöka genomföra. Är så pepp på alla böcker som väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0