Läst 2017

Januari
Februari
Mars
 
 
April
Maj
Juni
 
 
Juli
Augusti
September
 
 
Oktober
November
December
 
 
I och med att jag läst litteraturvetenskap den här hösten blev det betydligt många fler böcker än jag innan räknat med. Förra året trodde jag det skulle bli omöjligt att läsa fler än 64 böcker, men lyckades läsa 113 stycken?! Det känns helt orimligt men såklart kul att komma över 100 böcker, har nog nått min peak nu. Nu kommer det bara gå nedför. 
 
I och med att det blev så pass många böcker i år så blir det svårt att välja topp 5, så fick bli några fler. 
 
Topp 10
Ett litet liv
Flickorna 
Student-64 
Så här upphör världen
The hate u give 
Norra Latin
Den svavelgula himlen
Jag heter inte Miriam
Århundradets kärlekssaga
En dag ska jag bygga ett slott av pengar
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Åh jag hoppas verkligen på att läsa mer detta år än förra! Blev nästan ingenting då!

2018-01-28 @ 12:39:45
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: MartinaOlsson

Hej!
Hoppas att allt är bra med dig :)
Jag tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna mina favoritsheetmasks från Tokkitokki. Så är du sugen på att testa några grymma K-beauty ansiktsmasker så är det bara att klicka på länken nedan och vara med och delta :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/73369/tavling-vinn-mina-favoritsheetmasks-fran-tokkitokki/

2018-01-28 @ 13:13:53
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0