Sådant som dokumenterats med telefonen

 
Jag har fotat blommande träd, allt blommar nu och det är så fint. Fint att det är sommar snart.
Jag har umgåtts med Stina som var på besök. Var på scouterna, åt middag och diskuterade kärlek och litteratur. 
Jag har varit i Göteborg och hälsat på Bella över en dag. Vi gick på museum och såg Tove Jansson-utställningen på Göteborgs konstmuseum, åt hamburgare till lunch, gick i affärer och avslutade med glass i en park. Tänk vad mycket man hinner med på en dag ändå. 
Jag har varit i Varberg med scouterna, det var kallt men rätt fint ändå. 
 
Och utöver detta har jag pluggat, pluggat och pluggat ännu mer. Två veckor, sen ska c-uppsatsen in. Herregud, får se om detta kommer gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0