Jag mumlar nånting om en stad som skilts från sin identitet.

 
Sedan sist har jag: 
Skickat in c-uppsatsen + haft opponering
Tagit examen!!! Är numer kulturvetare, hur sjukt?! Men mer plugg väntar.
Klippt av mig håret
Varit på gekås med min moster
Läst böcker
Åkt till stockholm för att hälsa på familjen + nya tillskottet Scilla, hur gullig är hon inte?
Här i stockholm har jag gått på stan, varit på sjukhuset + gått på kyrkogården och letat kända personers gravar med mamma. Vi hittade bland annat Carl Jonas Love Almqvist, samt varit hos tandläkaren.
 
Imorgon åker jag hem till Halmstad igen, och ser fram emot att få komma hem, men vill ju helst ta med mig hunden hem...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0