men jag sjunker kanske lättare än du.

 
För en vecka sedan imorgon råkade jag gå och få ett permanent träd på armen. Även om det är lite snett i toppen så tycker jag om det, tänker att det är lite av dess charm. Men är ändå glad att det sitter på baksidan av armen så att jag slipper se den hela tiden. 
 
Har pratat om att tatuera mig sedan jag var typ 17, fem år alltså, så är väldigt stolt över mig själv för att jag till slut vågade. Och det gjorde inte alls så ont som jag hade tänkt mig. Så nu kanske jag vågar göra de andra jag också vill göra. En vacker dag. 
 
 
Och såhär fin var solnedgången i torsdags när vi var på stranden med scouterna. Är glad över att det är igång igen också, som en paus i allt plugg och skolångest. Så himla tråkigt dock att Stina inte är med och är ledare längre. Saknar henne. Och på vägen hem när det fortfarande var varmt i luften cyklade jag hem och lyssnade på Timo sjunger Ted, vilket är det finaste jag vet just nu.
 

Kommentarer
Postat av: ISA

åh himmel du vad fin tattoo! så fint ställe att göra på också, lagom synlig <3

Svar: åh, tack!!
Mathilda

2016-09-20 @ 16:28:10
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Ellen Lindberg

Lilla trädtatueringen är så himlans fin!

Svar: åh, tack!
Mathilda

2016-09-22 @ 16:00:49
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: sandra

Superfin tatuering ju!

Svar: åh, tack!
Mathilda

2016-09-23 @ 11:02:28
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0