Läst i oktober.

Ingen normal står i regnet och sjunger - Sara Ohlsson
Jag vet allt det här - Annika Paldanius
Dvärgen Gustaf - Bodil Malmsten
Allt som blir kvar - Sandra Beijer
 
 
Oktober var en förvånansvärt bra läsmånad, tyckte om prick allt jag läste. Men allra bäst var nog ändå Jag vet allt det här - tipstips. 
 
Hoppas på att november också blir en bra läsmånad, vi har praktik så ingen kurslitteratur att läsa iallafall. Och två tågresor om dagen. Hoppas på att hinna läsa klart mina lånade böcker från biblioteket. 

Kommentarer
Postat av: Sara-Karolina

åh, vad tyckte du om allt som blir kvar?? har typ inte hört någon som tycker den är riktigt bra?

Svar: Tyckte inte att det var jättebra. Hade jättesvårt att komma in i den och fick lite tvinga mig själv att läsa klart den. Men tyckte om att huvudpersonen hette Matilda heheh
Mathilda

2016-11-06 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0