Jag har tänkt på dig, tänkt du kommer nära, om jag blundar är du borta.

 
Oktober bara springer iväg och jag har varit sjuk ungefär halva tiden. Vilket är trist pga oktober är ändå en favoritmånad. 
 
Imorgon har vi fyllnadsval för motvinden, vi släppte förresten vårat första nummer förra veckan. Kändes så skönt när det var släppt och imorgon blir vi en full styrelse, så knäppt. 
På torsdag ska jag äntligen klippa av mig håret och på lördag fyller jag 22. Men innan dess har jag plugg att göra, en redovisning att göra och böcker att läsa. 
Det är inte heller långt kvar tills praktiken börjar, vilket stressar mig extremt mycket, kanske för att jag har noll koll, ska pendla igen för första gången på 3 år och inte vet vad jag har för arbetstider och därför inte vet hur mycket annat jag kommer hinna med. Men det löser sig, ser ändå fram emot det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0