Läst i februari.

Vansinnets historia under den klassiska epoken - Michel Foucault
Den vita staden - Karolina Ramqvist
Gudarna - Elin Cullhed
 
 
Som vanligt blev det mest kurslitteraturläst. Vilket även Vansinnets historia är. Men kände att den kunde få vara med här. 
Har även massa påbörjade böcker som jag inte kommer nånvart i, bland annat Vi är alla helt utom oss, Katerine teorin och Frankenstein (som är kurslitteratur). 
 
Tyckte jättemycket om Gudarna, som jag läste ut på typ en dag. Kände att det var längesen jag läste en bok som var bra och som gick så fort att ta sig igenom. Medans jag inte alls tyckte om den vita staden, vet inte alls vad den var, men det levde inte alls upp till mina förväntningar. Tyckte mycket mer om Flickvännen som är den första boken och som jag läste i somras. 
 
Hoppas att Mars blir en bättre läsmånad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0