Å som i 80-talet och ångrar allting.

I helgen var jag i Malmö. Gick runt halva malmö och gick på museum med Peter och åt sushi och såg Jonathan Johansson med Linda och hennes pojkvän. Spelningen var så himla himla bra och nu vill jag helst inte lyssna på något annat. Åkte dock hem ganska tidigt i söndags efter sconesfrukost. Men det var så fint att vara tillbaka i Malmö, och så skönt att komma ifrån Halmstad en liten stund. 
 
 
 
När jag kom hem till Halmstad hittade jag Pontus i min säng, kalasbra sak att komma hem till. Trots att min plan egentligen var att plugga hela dagen. Men så blev det inte. Istället såg vi på serier hela dagen och åt godis och somnade för sent. Så jag har helt enkelt haft en fin helg. 
 
Den här veckan känns det som att jag har så mycket att göra, massa kurslitteratur att ta igen, en uppgift att skriva. Men ska försöka varva det med att gå på promenader och träffa bra personer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0