Läst i december.

Tripprapporter - Tone Schunnesson
Jag vill veta var stockrosorna kommer från - Amanda Svensson
Början - Gunn-Britt Sundström
Så som du hade berättat det för mig (ungefär) om vi hade lärt känna varandra innan du dog - Jonas Hassen Khemiri
Det osynliga barnet - Tove Jansson
Kometen kommer - Tove Jansson
American hotel - Sara Stridsberg
För Lydia - Gun-Britt Sundström
De polyglotta älskarna - Lina Wolff
 
Så aktiv läsmånad. Har dock haft en ljudbokstjänst den här månaden som några av de ovan har jag lyssnat på. Tror inte riktigt att jag blivit omvänd. Föredrar nog att ha en fysisk bok i handen. Att kunna stryka under om en vill och inte behöva skriva långa anteckningar i telefonen.
 
Från För Lydia
 
Och från American Hotel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0