Stockholm äter såna som oss.

 
Förra veckan åkte jag lite spontant till stockholm, tog en paus från halmstad och sommarkursen. Träffade vänner jag inte träffat på länge, jagade pokémons, gick över 5 mil. Pluggade litegrann men försökte mest att tänka på annat. Som vanligt tog det dock inte längre än några timmar innan jag längtade hem till halmstad igen. Stockholm blir aldrig min stad. 
 
Jag lyssnade på Stockholm äter såna som oss på repeat när jag var ensam och försökte reda ut vad jag egentligen känner, hur jag egentligen mår, vad som är fel. 
 
Nu är sommarkursen slut, jag har läst 2500 sidor Astrid Lindgren, skrivit flera sidor om både Pippi Långstrump och Emil i Lönneberga. Det har varit en rolig och intressant kurs, men nu är jag glad att den är över och att ha lite tid att få läsa prick vad jag vill innan skolan börjar igen. Det känns bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0