Läst i juli och augusti.

 
Då jag knappt hann läsa annat än Astrid Lindgren under sommaren tänkte jag slå ihop juli och augusti, läste nämligen bara en bok i juli som inte var Lindgren. Augusti var inte heller en så strålande läsmånad men dessa tre böcker har jag läst iallafall.
 
- I varje ögonblick är vi fortfarande vid liv - Tom Malmquist
- Kafka på stranden - Haruki Murakami
- Kalmars Jägarinnor - Tove Folkesson
 
Tur iallafall att alla tre böcker jag läste var bra och läsvärda. Kafka på stranden började jag läsa i höstas men drömde så mycket mardrömmar om den så var tvungen att läsa något annat, men nu kände jag att det var dags att ta tag i den igen. Och både I varje ögonblick är vi fortfarande vid liv och Kalmars jägarinnor har jag velat läsa ganska länge. Och nu hoppas jag bara på att hösten bjuder på lite mer läsflow.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara-Karolina

Dina "läst"-inlägg kommer högst troligt rädda hela min höst på läsfronten då min lista över böcker att läsa är så rörig att jag knappt vet vart jag ska börja, bara att gå in och kika igenom ditt arkiv ju! OBS älskar alltså dessa inlägg).

Svar: åh, tack <3333 det gjorde mig mer motiverad att ta tag i min lässvacka!
Mathilda

2016-09-02 @ 08:32:48
URL: http://nouw.com/sarakarolinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0