En annan natt, innan drömmarna var drömda.

Jaha. Så tog den här sommaren också slut.
Imorgon börjar jag sista året på kulturprogammet och jag är extremt vemodig. 
Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Så mycket, för mycket ångest. 
 
Jag är inte redo för höst regn kyla. 
Jag har inte tagit tillvara på sommaren ännu, även om en känner i luften att den snart är borta. 
Det blev inget badande i havet och jag har inte läst tillräclkigt med skönlitteratur, som inte är kurslitteratur.
 
Utöver skolstart består den här veckan av massa möten, utbildning och scouter. Men på onsdag nästa vecka åker vi till Kroatien så känner att det är bäst att bara bita ihop. Och få ångest igen när jag kommer tillbaka och har missat flera föreläsningar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0