Aprilhimlen oskyldig röd, vinden bär en doft av rök.

Jag har verkligen ingen aning om var april tog vägen. Känns som att de här veckorna har gått så himla himla fort. Men sedan sist har jag: 
- läst böcker
- pluggat
- varit med på stabsöverlämning och sprungit omkring i min ovve
- druckit öl 
- firat födelsedag 
- ätit sushi och druckit kaffe, varit på flygstaden med Bekka
-hållt i eldningsmötet på scouterna
- varit på vårfest med hum. 
 
 
Ganska bra månad än så länge ändå. Resterande dagar av månaden kommer förmodligen till största del bestå av pluggpluggplugg, då vi har två examinerande seminarium kvar och en hemtenta att skriva. Men kommer nog hinna med en del öl, ett till födelsedagsfirande och valborg. Så det blir nog hur fint som helst. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! Jag hittade till din blogg när jag sökte på Malmö Högskola och kursen Den Fotografiska Bilden, och jag har nyligen sökt till den utbildningen inför hösten. Jag undrar om du rekommenderar den? Är kvalitén hög? Värt att gå den?

Vore jättetacksam om du svarade, om så bara kort! :))

Mvh Hannah

Svar: Hej! Vad roligt! Eftersom att det är en grundkurs i fotografi så beror det helt på vad du har för förkunskaper. Det fanns de som aldrig hade hållit i en systemkamera till de som i princip jobbade som fotografer. Jag som hade läst media på gymnasiet och fotat i flera år tycker nog inte att det var jättevärt. Jag lärde mig inte jättemycket nytt. Men jag tycker ändå att kursen var bra, bra lärare, roliga uppgifter och sådär.
Har du fler frågor är det bara att fråga igen!
Mathilda

2016-04-20 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0