Jag är så trött på Stockholm, alla lever samma liv.

Fick nog av Stockholm så imorgon åker jag hem till Halmstad. Tänkte träffa saknade personer, läsa böcker och njuta av att ej ha något internet. Eventuellt sätta mig på biblioteket och komplettera B-uppsatsen (om jag orkar och det är dåligt väder). Gå på konsert(er) på Tillsammans, Faråker på onsdag och förhoppningsvis Hagaliden på lördag om jag hittar någon som är ledig. 
 
Och sen till helgen kommer familjen ned och då ska vi åka på utflykter och upptäcka Halland/västkusten alternativt måla om mina vägger, beroende på vädret. Ser mycket fram emot detta. Och då kommer jag kanske kunna uppskatta den sista veckan i Stockholm innan scoutlägret som är kvar sen. Men samtidigt gör det mig lite stressad, pga kommer ju vilja träffa mina vänner här innan jag åker tillbaka för hösten. Men det hinns troligtvis med det också. 
 
Från Halmstad-pride, bara för att jag saknar den bra personen till vänster och för att det ska bli fint att träffa henne igen. 
 
Så, om jag ej sätter mig på biblioteket så hörs vi väl om sisådär två veckor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0