The rhythm of my footsteps crossing flood lands to your door, have been silenced forever more.

Det är måndag, det regnar och idag började jag andra året på högskolan. Sommaren drog förbi i en svindlande fart och jag vet knappt vad jag gjort. Vet nog mer vad jag inte gjort. 
Jag har inte tagit vara på den så bra som jag borde
inte träffat vänner så mycket som jag velat
inte läst tillräckligt med böcker
inte fotograferat
inte skrivit.
 
Och det värsta med det är att nu när det är höst och skola och föreläsningar och kurslitteratur kommer tiden till allt det att inte finnas. Jag kommer drunkna i kurslitteratur och ångest. Men jag vet att jag mår bra av kreativiteten så jag ska försöka ta vara på den ändå. Ta mig tid till kreativitet.
 
 
Och jag har fortfarande lika mycket att vilja skriva om, om kanske inte ännu mer. Och jag ska, jag ska sätta mig ner och skriva. Jag ska få ur mig allt det där som skaver och allt det där som inte skaver. Jag ska berätta om hur lugn jag kände mig när jag fick ordning i min bokhylla, jag ska berätta om nollningen och om way out west. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0