Läst i juli.

Och ett skepp med sju segel och femti kanoner ska försvinna med mig - Bodil Malmsten
Den allvarsamma leken - Hjalmar Söderberg
Astronauten som inte fick landa - Bea Uusma
Flickvännen - Karolina Ramqvist
 
Juli var ändå en bra läsmånad, kanske ej mängdmässigt men bokmässigt. Tyckte om alla böcker så mycket.
 
Astronauten som inte fick landa satte jag mig och läste på biblioteket en eftermiddag då jag behövde fördriva tid. Är väl egentligen inte alls särskilt intresserad av månlandningen men älskade Expeditionen: min kärlekshistoria så kände att jag ville läsa denna med. Så bortsett från den var alla böcker helt fantastiska, ville ej att de skulle ta slut och kan nog säga att Den allvarsamma leken är med på min lista av top 10-böcker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0