Och jag har aldrig fångat en enda dröm.

Igår efter att ha haft semenarium i två timmar så cyklade jag till stan och fikade med Rebekka. Den där morotskakan var så himla himla god. Tänkte att jag någon dag ska försöka mig på att baka en egen. Sen gick vi runt i lite affärer och kollade. Mysigt. Sen cyklade jag hem och diskade 2,5 dagars disk då jag inte orkat diska... 
 
När klockan närmade sig sex kom Emelie förbi innan vi skulle till kåren på AW. Där hängde vi tills klockan var runt halv elva och vi vunnit musikquizen(!!) Sen gick vi ned till stan och hängde lite, åt pommes på mcdonalds och sen gick jag hem ganska tidigt. Tog följe med David och fick ur mig lite ångest och fick höra så fina saker. Och när jag kom hem bröt jag ihop totalt. Första gången jag grät på riktigt sen jag kom hit. Det kändes så himla skönt, som att den där spärren äntligen har släppt, men det är väl förtidigt för att säga nu. 
Hade iallafall en väldigt fin dag, och idag måste jag städa och baka en kladdkaka pga får besök lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0