Grattis på födelsedagen!

Idag fyller min fina vän Hanna 18 år! 
Jag lärde känna henne under Boomerang i somras då vi bodde i samma by, så vi har inte känt varandra länge alls. Har inte ens känt henne så länge då vi kanske inte pratade så jättemycket på lägret utan det är mer nu för några veckor sedan som vi började prata. Och det är ju fint att man kan hitta någon såhär i efterhand. 
Men trots det så är hon ändå en av mina bästa personer för att hon är så himla rolig, smart och bra. 
Grattis på födelsedagen finis!
 
 
           
 
         
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åh Mathilda!! Jag är rörd här borta :') Och verkligen glad att vi har hittat varandra i efterhand såhär! Du är riktigt skön att vara med. Hoppas vi kan ses snart! <3

2013-02-11 @ 10:31:57
URL: http://www.hannagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0