Tisdag.

Hade soprov idag, det gick väl sådär. Hoppas att det gick bättre än vad det kändes.
Skönt att ha det avklarat i alla fall!
Det var också väldigt skönt att vi skulle ha svenska talet imorrn och inte idag.
Och jag är typ vääldigt nervös! Känns inte bra. Kommer inte klara slutet för jag kommer bara att stå och skratta :(
Vi fick veta resultatet på datakunskapsprovet också. Jag är nöjd men tyckte att det var väldigt störande att jag hade ett HALVT poäng ifrån MVG! Men men. Kan inte göra något åt det. Såå.
Nu ska jag lära mig min svenska sak, sen borde jag börja på naturkunskapen, men jag fattar typ ingenting :C

Kommentarer
Postat av: Mia

ett halvt poäng från mvg, fan var irriterande! ;o lycka till med redovisningen :)

2010-09-28 @ 19:42:36
URL: http://miaengman.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: tack så väldigt mycket.

2010-09-29 @ 22:07:53
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0