24/12-10 även kallat julafton

Nu är även denna julafton snart över. 
Har knappt gjort något vettigt alls.
En massa tv tittande, mycket julmat, monopol med familjen och julklapps öppning.
Nöjd med mina julklappar som var/är: En halsduk, Håkan Hellström Ps. Lycka till ikväll, en ring, smink, presentkort på h&m, pengar, en trisslott (som jag vann 50 kronor på), pengar, en parfym som inte luktade gott alls (typ som en gammal tant) och en kokbok full med recept på olika muffins :)
Jag tror det var det.
Imorgon vankas det ännu mer julmat, den här gången med lite släktingar i Älvsjö.
Kan bli trevligt, lika väl som det inte kan bli trevligt alls. Får helt enkelt se hur det slutar.
Nu är jag väldigt trött, hur nu det går till med tanke på att jag inte gjort någonting idag.
Ska nog ta och lägga mig i sängen och läsa min digitalfoto tidning.
Bildlöst

Kommentarer
Postat av: ami

är lite avis på din håkan bok ... :( haha!

2010-12-25 @ 00:24:40
URL: http://wallinamanda.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: hihi tack :) dsm!

2010-12-25 @ 13:37:27
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0