Läst januari

Bärnstenskikaren - Philip Pullman
Så mycket kärlek kan inte dö - Moni Nilsson
Hemma hela sommaren - Elin Johansson
Du, bara - Anna Ahlund
Bränn alla mina brev - Alex Schulman
Flickvänsmaterial - Yrsa Walldén
Jag är, jag är, jag är: ett hjärtslag från döden - Maggie O´farrell
Inlandet - Elin Willows
 
 
För att ha varit inne i en total lässvacka den senaste tiden så blev ändå mycket läst. Visserligen mest ungdomsromaner, men har insett att det är så jag tar mig ur lässvackor. Och i princip alla böcker jag läste tyckte jag mycket om. Den enda som jag inte var jätteförtjust i var Bränn alla mina brev. Förstår helt ärligt inte hajpen kring den hehe. 
Bäst var helt klart Du, bara och Så mycket kärlek kan inte dö. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0