Som ett obehagligt allvar drar sig hösten in till stan.

 
Tänkte skriva att  i brist på annat så får ni mina senaste instagam-bilder. Men det är ju inte i brist på annat, så det blir snarare tills vidare. För jag har äntligen äntligen lyckats få in mina mobilbilder i datorn efter att det krånglat så mycket tidigare. Vill skriva att jag är tillbaka, men vill inte att det ska kännas påtvingat, men nu när rutinerna är tillbaka så vaknar nog bloggen till liv igen. 
 
Så jobbig grej dock att jag blivit sjuk, förkylningen från nollningen har brutit ut ordentligt och mina planerade helgplaner fick ställas in. Har istället blivit ompysslad och pussad på mitt i feberyra hostattacker nysattacker. Så jag tänker att livet ändå är rätt fint trots allt.
 
Har söndagsångest trots att jag inte ens har föreläsning imorgon, ska istället handla mat, betala kurslitteratur, vila och pluggapluggaplugga. Vi läser världens tråkigaste kurs just nu "den förmoderna människans livsvillkor" det låter inte ens roligt, men det är nån kombo mellan historia, religion och filosofi, och såklart kultur eftersom att det är det vi pluggar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0