Och det bubblar och det spritter i dig, jag önskar jag hade samma iver i mig.

Vi har tentavecka och jag tar tillfället i akt att prokrastinera fram ett blogginlägg, för det var ju ganska längesen nu. På fredag har vi vår första salstenta, som är som en hemtenta fast i en sal typ - vi får ha med oss kurslitteraturen. Men trots det känns det så himla jobbigt och jag är lite för inställd på att misslyckas. 
 
 
Jaha, annars då? 
 
Sover mer borta än hemma
Äter för dåligt
Har för mycket ångest och gråter i duschen
Prokrastinerar genom att snöa in mig i diverse spellistor på spotify
eller genom att tvätta/städa/dylikt
Drömmer om att resa bort en helg eller så 
Saknar vänner som är som försvunna under lager av sånt som kommer emellan
Längtar oftast till torsdagar pga torsdagar = scouting
 
Känner ändå att livet är ganska fint emellanåt och det var längesen jag kände så. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken vacker bild längst ner i inlägget!

2015-10-06 @ 07:40:55
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0