Det är storm i Sverige, orkaner i Skåne och det har stormat i mig det senaste året.

 
Blir stressad när jag tänker på att det redan är november, att det snart är ett nytt år och allt vad det innebär. Tycker ju ändå att 2015 har varit fint. Speciellt den här hösten som har varit snällare än någon höst på väldigt väldigt länge, trots en konstant förkylning som vägrar gå över. 
 
Igår skickade vi in tentan för den här kursen och jag bävar redan inför att behöva få tillbaka den, för att skriva hemtenta med feber är väl inte riktigt att rekomendera, blev nog en hel del feberyrande + att jag glömde bort att läsa igenom den innan jag skickade in. Firade iallafall att den var inskickad med att träffa folk för första gången på typ en vecka och med att bli lite för full för att sedan somna bredvid han jag tycker om. Ganska bra ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0