Om det är till någon tröst för dig så gillar inte jag heller mig själv.

Har haft en så fin helg, och det känns så himla skönt att faktiskt kunna säga att jag mått bra de senaste dagarna, efter förgående dagars dippar. Har hängt med kalasbra personer och inser väl egentligen gång på gång att det är just här jag ska vara just nu, samtidigt som jag kanske inte riktigt vill inse det fullt ut. 
 
Har i princip hängt med Alex hela helgen. I går var vi på secondhand och jag fyndade en kalasfin klänning och två böcker. Och på eftermiddagen efter att ha gjort oss i ordning osv så kom hon hit och vi lagade mat och drack vin och pratade om ca allt från distans till konstprojekt. Några timmar senare gick vi till Tillsammans och drack sangria, spelade fia med knuff och såg Death in the afternoon spela. Gick hem i lagom tid men somnade ändå på tok för sent.
 
 
Och idag fikade vi på Rotundan. Så himla gosigt fik trots aningen närgågna fåglar / en liten fågel stod på min tallrik... Men så himla bra grej att A alltid får en att vilja vara kreativ, borde snart försöka få utlopp för den lilla kreativitet som bubblar i mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0