Man har knappast levt om man inte har en prick i nåt register när man dör.

Det är tentavecka, igen. Men för en gångs skull har vi till på söndag på oss. Fast vad spelar det för roll om en ändå måste vara klar imorgon för att en ska iväg på lördag? Så till imorgon måste jag skriva 3,5 sidor till för att sen på söndag bara fixa med referenser och dylikt. 
 
Men som vanligt prokrastinerar jag lite för mycket, finner det mer intressant att städa att lyssna på podcasts att läsa böcker att läsa bloggar. Ja ca allt annat. 
 
Förutom det gråa vädret och tentaskrivandet så finns det åtminstone några fina saker att tänka lite extra på: 
 
- Pontus kom hit en kväll för att äta soppa och se på film så att jag kunde få låta bli att tänka på tentan.
- Ska till Lund på lördag för att se Amason på Mejeriet. Ska bli fint att se dem eftersom att vi missade dem på Way out west
- Att det snart är jul så att en kan äta pepparkakor samtidigt som en skriver tenta
- Att det är julafton om två veckor, och då är jag hemma i Stockholm igen för första gången sedan i somras, är extremt kluven över detta, men tänker att det blir fint ändå. 
- Att Spotify släppt sitt year in music, så att en kan se massa rolig statistik över musiken en lyssnat på under året. Jag har till exempel lyssnat på musik i 95tusen minuter eller i 66 dagar. Och min mest spelade artist var Vit päls. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0