Upp går solen, så säker på sig själv.

Lite såhär har min instagram sett ut den senaste tiden.
Första nolledagen då vi skulle gyckla/få se gyckel (minns inte) för att få tillbaka/ge tillbaka en maskot. 
Invigningning på Amfi. 
Sista dagen innan det var avtäckning och vi fick se vilka som gömde sig bakom utklädnaderna. 
Vi firade Elenas födelsedag i tisdags. Hängde upp vimplar, blåste ballonger och åt paj. 
Igår var det avslutning på Tillsammans som stänger för säsongen. De hade bartömning och massa band som spelade. Supermysigt. 
Igår fick jag en tatuering av miljöpartiet. Och den sitter på det stället där jag faktiskt vill ha en tatuering. Och det känns bra, så snart kanske jag vågar mig på en riktig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0