Om att klia tills det blöder, på en och samma punkt.

 
Igår var allting ganska grått. Gick förbi det här fina huset med David efter att vi varit på föreläsning om hur man effektiviserar sina studier, och var på jakt efter en tobkasaffär där jag skulle hämta ut ett paket från comhem (ska äntligen få ett ordentligt internet). 
 
När jag kom hem lyckades jag inte ta till vara på informationen jag fick på föreläsningen, så istället satt jag och betraktade mitt fönster och gråtade växt. Har kommit fram till att jag är väldigt bra på att prokrastinera då jag inte fick så mycket gjort alls igår. Men idag är det en vecka kvar till tentan ska vara inlämnad och jag ska sitta på biblioteket och plugga samt gå en liten runda på stan med Alexandra. Och som tur är är världen inte lika grå idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0