Låt gamla drömmar dö och dröm igen.

Idag hade jag en hyfsat lång att göra-lista, och har nu bockat av allting utom den sista punkten: kolla utbildningar. Det känns nästan som det är det enda jag gör nu för tiden. Men jag lyckas aldrig bli något klokare, bara mer och mer förvirrad. Har väl dock nästan bestämt mig för biblioteks- och informationsvetenskap eller medie- och kommunikationsvetenskap. Men även här finns det så många val som måste bli beslut, typ städer och sånt. Och medan en sitter och tittar dyker det hela tiden upp massa nytt som låter spännande. Det är väl det som är problemet, att nästan allt låter intressant... Så det är ju en himla tur att det fortfarande är ett tag kvar innan en måste bestämma sig. Behöver någon att diskutera med, någon som kan säga åt mig att inte sväva iväg på så många sidospår. Någon som känner sig manad?
 
från i lördags då vi planerade hajk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0