Ge mig nåt lika trasigt som du och jag.

Har haft en så himla bra dag idag. Det kändes väldigt välbehövligt efter ett gäng mindre bra dagar. 
Vaknade ännu en morgon av solen, hur fantastiskt är inte det?! 
Tog en promenad innan frukosten för tänkte att en ju måste ta vara på solen medan den är framme (ska ju tydligen snöa i helgen...) När jag kom hem igen mixade jag en smoothie på bara yoghurt och lite fryst mango och åt med en skiva danskt rågbröd - bästa brödet. Sen följde en timme eller två av bokläsande och lite bloggläsning innan jag åt lunch och cyklade till biblioteket där det var bokcafé. När jag kom dit fick jag frågan om jag också skulle vara med. Varför? Jo, för att det vara _bara_ pensionärer där. En söt tant som pratade skånska frågade om jag ville bli bjuden på fika, eftersom att jag är en fattig student. Det var ändå en ganska mysig timme och nu har jag några nya böcker på min att läsa-lista. Hur bra som helst. 
 
När jag kommit hem igen satte jag mig och läste lite till innan jag fick i uppgift att göra köttfärssås... Det var spännande och den blev faktiskt ätbar. Och där någonstans i lökhackandet plingade Tobias på dörren. När köttfärsen var färdig tog vi våra kameror och gick ut i eftermiddagsljuset för att fotografera litegrann. Eller ja, Tobias fotograferade. Jag tog bort den enda bilden jag fotade pga fruktansvärd. 
 
Och nu på kvällen har vi hängt i scoutstugan och målat på våra muggar vi köpte på IKEA. Blev nog rätt bra till slut. Felicia målade en val på min. = Bästa någonsin, så himla söt, kommer ju vilja ta med mig den när jag flyttar sen!!! 
 
Bra dag helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha, den blev riktigt awesome ju :3

2014-03-14 @ 00:30:05
URL: http://everythingsanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0