För du var solskenet och jag var ensam.

Nu har jag jobbat mina två veckor och jag kan nog utan större överdrift säga att det är bland det värsta jag gjort. Hade dock vädret varit bättre, jag inte varit fruktansvärt förkyld och om en hade träffat lite fler människor hade det kanske inte varit lika hemskt. Men nu är jag klar iallafall, har jobbat mina 50 h så även om jag inte hann allt hon sa så borde hon inte kunna säga något. 

Igår jobbade jag i 11 timmar utan att få i mig något att äta då jag kände att jag inte skulle hinna med det. Vilket jag nog inte skulle gjort då jag var klar kvart över sex igår... Cyklade hem, åt middag & duschade innan jag gick igen. Skulle träffa Daniel, Nicklas och Andreas. Utan egentlig plan då de första ej gick så bra så promenerade vi till Österskärs havsbad och satt på ett bord och pratade. Men jag var väl inte bästa sällskapet då jag var väldigt trött och seg. Kom hem vid halv ett och gick och la mig direkt, somnade dock inte helt förrän vid tre pga huvudet fullt med snor och så fort jag somnade till drömde jag mardrömmar om mossa. 
 
Och idag har jag mest legat i sängen med snuva, feber och halsont. Kulkul. 
 
 
Men förrutom att jobba denna vecka har jag också köpt tågbiljetter samt varit på lägermöten och gjort pastasallad med Bella. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0