Kanske är framtiden godare än vad som ter sig nu.

I lördagsmorse efter nattvolleyn missade vi nästan precis tåget, men vi gick ned på perrongen och satt och tittade på landskapen som åker förbi på väggarna. Och jag konstaterade att jag hade kunnat sitta där och titta tills det kommer tillbaka till där det började. 
Efter att jag och Linda hade fikat gick vi och kollade på en liten utställning, och i mitten av rummet var det ett stort fönster som vette ut mot lilla torg.  
Och när jag gick mot stationen för att ta tåget tillbaka till Lund hade solen tittat fram igen. 
 
Lite såhär fint såg Malmö ut genom instagram. (awaay)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

riktigt fina bilder, ha en fin kväll, kram. <3

Svar: Åh, tack! Detsamma!
Mathilda

2014-02-13 @ 14:54:33
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0