Du stod i givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag.

Idag har jag varit på arbetsintervju i tre timmar. Hoppas verkligen att det gick bra, vill ju så gärna ha jobbet. 
När det var över hängde jag lite i stan och kollade in bokrean (igen) och fyndade två böcker innan jag tog pendeln till Jakan. Hängde en liten stund med Tobias innan vi åkte till IKEA och mötte upp Felicia och Bella. Vi skulle nämligen handla lite grejer till seniorrummet. När vi gått igenom hela IKEA, bestämde vi att det var dags för en obligatorisk ikea-fika. Se så fina de är:
 
Och såhär såg jag ut (fast någon timme tidigare): 
 
 
Den här veckan har hittills varit så himla bra, och blir bättre. Men mer om det någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0