Mina vänner-lista

Namn: Mathilda Catharina Johanna

Smeknamn: Thilda, Thildis, Matti, Mats (de två sistnämnda av min far som alltid lyckas hitta på nya) 

Ålder: 19

Stjärntecken: Skorpion

Född: Den tjugonionde oktober i Visby.

Bor: Norr om Stockholm

Ögonfärg: Blå-Grön typ.

Hårfärg: Brunt.

Min Familj: Mamma, pappa & lillebror

Mina intressen: Fota, läsa och scouting

Favoritämne i skolan: I grundskolan hade jag inget favoritämne, men på gymnasiet tyckte jag om foto, journalistisk analys och samhällskunskap. 

Favoritfärg: Svart, annars är mintgrönt fint. 

Favoritmat: Pasta med tonfisksås <33

Favoritfilm: Film är verkligen inte min grej, men jag tycker om 500 days of Summer.

Favoritbok: Jag läser verkligen hur mycket som helst så att välja ut en är svårt, men tycker mycket om Kristian Lundbergs Yarden & Och allt skall vara kärlek.

Favoritidrott: Friidrott och simning är kul att kolla på. 

Favoritprogram på TV: Matlagningsprogram! 

Favoritdjur: Val är bästa djuret! 

Favoritserie på TV: HIMYM, men nu är det ju slut så vet ej vad jag ska kolla på nu...

Jag tycker om: Mina fina scoutvänner.

Jag tycker inte om: När folk är dryga helt utan anledning. 

Jag skulle helst vilja bo: Någon annanstans än här. Gärna i Malmö eller Lund. 

Jag vill bli: Bättre på att fatta beslut.

Mitt drömyrke är: just nu, bibliotekarie. Annars något kreativt. 

Jag vill ha chans på: Ingen alls just nu. 

Det här visste du inte om mig: Jag sitter hellre och läser en bok än ser på en film. (Dock vet väl säkert redan de flesta det) annars kanske folk inte vet att jag har en blodsjukdom, men det är ju inte jättespännande att dela med sig av.

 
Tänker att detta får agera substitut för ett ordentligt inlägg. För tidigt imorgonbitti åker jag till London!!! Sjukt pepp och fruktansvärt nervös!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0