September, och jag fattar ett svårt beslut. Min nedräkning börjar nu där allt en gång tog slut.

 
Nu har jag blivit skånebo. Och hittills känns det okej. Jag har ännu inte packat upp så mitt liv står på golvet i form av en kartong, en resväska och en kånken. Känns ändå rätt galet att jag fick ner allt jag behöver där i. Har hittills inte kommit på något jag glömt, förrutom en ficklampa. Så det är ju inte så farligt. Imorgon tänkte jag försöka komma i ordning, ta en tur till malmö för att se hur lång tid det tar att ta sig till skolan samt fixa en karta. Och på tisdag börjar skolan! 
Det känns bra med en förändring såhär till att kalendern visar höst. 

Kommentarer
Postat av: Jojo

Svar: Nej vad roligt! Läs dem, så kan vi diskutera dem sen ju :D De passade bara inte mig. Mest på grund av formen de var skrivna i.

Svar: Ja, absolut! Säger till när jag läst dem! :D
Mathilda

2013-09-03 @ 19:42:43
URL: http://www.fixingyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0