Men månen är död när jag tänker på det, och himlen är gjord av sten.

Äntligen fredag! Den här veckan har gått fort och nästan smärtfritt. 
I onsdags besökte jag Error's scoutmöte vilket var roligt! Skönt att träffa någon man känner efter att hela tiden försöka lära känna nya. När jag kom dit fick jag ett sms av hon jag skulle hyra ett rum hos från början av oktober, om att hon inte längre ville hyra ut. Vilket resulterade i att jag satte mig på toaletten och grät innan jag tog mig i kragen och gick ut för att vara social. Så nu har jag ingen aning om vart jag ska bo resten av terminen och det ger mig sån fruktansvärd ångest. 
 
Igår hade vi första fotografihistoria föreläsningen vilken var intressant och väldigt massiv. Hon pratade nästan konstant i två timmar med en tio minuters rast. Väldigt mycket fakta på en och samma gång. Efteråt satt vi i grupper och pratade om föreläsningen om vad som var krångligt, intressant osv. Vilket var himla bra tycker jag. För då kan man räta ut frågetecken och samtidigt faktiskt ha en ordentligen konversation med någon vilket inte är så vanligt med tanke på att en är i skolan två timmar varje dag (oftast)

Idag lämnade jag in första uppgiften, ett självporträtt. Det blev väl helt okej till slut. Lite jobbigt dock när klassen ska kommentera och sen ska en berätta hur man tänkte. Tänkte ju typ inte speciellt mycket... Hämtade också ut första kurslitteraturen. En två kilo tung bok på krånglig engelska. Ser inte fram emot att ta tag i att läsa i den.
Såhär skevt var mitt självporträtt. Föreställandes ett annat jag som jag önskar att jag var samt ett annat jag som jag är rädd för att bli. 

Imorgon ska jag till Lund och hänga med Malin nästan hela helgen. Kommer bli kalas, har inte träffat henne sen i juni så det blir fint. Än en gång skönt att träffa någon man känner och kunna prata om ca allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0