-

 
Jag överlevde första skoldagen, OCH det gick bra! Folk verkar trevliga och jag slapp äta lunch själv! Hoppas bara att någon av de jag pratade med hamnar i samma grupp som jag nu när vi ska bli indelade. Annars känns det himla dumt. Får väl försöka byta grupp eller nått då... 

Jag har också varit ute och gått i typ två timmar, jag har ingen aning om vart jag var men det var fint. Passade även på att ringa två samtal, varav det ena kom att bli sjukt pinsamt när jag ringde fel person... Ville mest dö. Hade gått och samlat mod i typ en timme oså ba ringer jag fel?! Ringde rätt person ändå sen och det gick ju bra, ingenting att oroa sig för egentligen. 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

fin blogg!

2013-09-05 @ 16:22:26
URL: http://ohdeer.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0