Varför sa du ingenting? Varför lät du mig gå vilse?

 
 
I lördags såg jag och Malin Lars Winnerbäck i Helsingborg. Och det var så himla himla bra! Vi kom inspringandes strax efter att han hade börjat så till en början stod vi rätt långt bak ganska nära mitten och allt eftersom lyckades vi smita förbi så efter halva konserten stod vi nästan längst fram (hade en person framför mig). När han spelade Hosianna kände jag hur tårarna började rinna och efter en liten stund stor jag och storgrät. Kände mig så oerhört töntig just då, men den låten alltså. (<3) När konserten var slut tog vi oss ned till stan för att hitta någonstans att sätta oss. Efter att ha gått runt ett bra tag satte vi oss på en bar vid vattnet. Drack cider och pratade om livet. En väldigt fin och bra kväll. 
 
 
Och igår fyllde jag 19!!! Känns rätt knäppt faktiskt. Trots att 19 inte är en så spännande ålder känns det ändå bra. Ett sista år som tonåring och det är väl nu jag ska göra alla revolutioner jag ännu inte gjort. Dagen blev ändå helt okej trots tågkaos på morgonen pga stormen i måndags och en redovisning som gick åt helvete. Får aldrig höra nått bra om mina bilder, inte från läraren iallafall... Satte mig sen på tåget och åkte hem och pluggade. Vilket jag gjorde istortsätt resten av dagen, och idag. Då jag har en hemtenta som ska vara inlämnad imorgon. Har så mycket ångest över den, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Imorgonbitti ska jag precis som idag åka och sätta mig på biblioteket och plugga fram tills att den är färdig och inskickad. Sen ska jag banne mig köpa en bok eller något, som födelsedagspresent till mig själv och fira att första tentan är inskickad. 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

"Inte från läraren iallafall".. Men från mig! Jag tycker du är gryym!!!

Svar: <3
Mathilda

2013-10-31 @ 13:00:45
Postat av: Jenny - Bildjournaliststudent

Åh vad mysigt! Jag har en sådan konsertabstinens :((( ska iof på en spelning i morgon men det är första sedan Kent!

Och stort grattis igen! visst är det ganska så fantastiskt när en är klar med en tenta? :))

2013-10-31 @ 20:13:46
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0