Träffar gärna vem som helst utom mig själv.

Idag är vädret riktigt grått och ingenting känns speciellt roligt. Dricker därför kopp efter kopp med te, lyssnar på mumford & sons och läser bok. Det blev ändå en bra söndag trots att han frågade om jag ville ses och den ändå inte blev någonting av det. Har väl slutat bli förvånad över det nu. 
 
Men jag är så himla taggad på veckan som kommer, ska vara i skolan alla dagar utom onsdag, har bildredovisning på tisdag och åker hem på fredag(!!!) Har sen hela helgen uppbokad innan jag tar tåget hem tidigt måndag morgon för att vara på föreläsning kvart över tio. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Bildjournaliststudent

åh Mahtilda jag tror att vi är i samma situation.

kram <3

Svar: Vill du berätta? Kram<3
Mathilda

2013-10-13 @ 20:52:18
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0