We'll be the same tomorrow.

 
Den här veckan har hittills varit väldigt fin. Jag har på två dagar höjt mig i två ämnen, skrivit mitt allra sista prov i gymnasiet, som råkade vara mattenationella så nu behöver jag ALDRIG plugga matte igen. För att fira det lite åt jag glass med Lina, Kajsa, Cilla och Vanja. Jag har hängt på ett styrelsemöte som slutade med att jag och Bella skulle mäta scoutstugan, vilket gick sådär. Och jag har fått mina studentskor.

På måndag är det deadlinedag så jag har istortsätt gjort klart alla uppgifter i gymnasiet. DEN KÄNSLAN ALLTSÅ. Det är helt sjukt. 
 
3 dagar kvar till deadlinedagen
12 dagar kvar till studenten
15 dagar kvar till studentmottagning
18 dagar kvar till skåne
 
Sen har jag ingenting mer att se framemot, och det känns ju sådär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0