Men dina ord ligger och gnager här dag efter dag.

 
Just nu går jag till skolan för att göra ingenting. 
Igår var det deadlinedag, så jag skickade in min sista uppgift, fick ett godkänt i Matte C och firade med glass med Lina och Kajsa. Känns lite som att det mesta firas med glass. Men det är ju nice! 
På kvällen skulle jag egentligen druckit öl med klassen men sprang på Alexandra så hängde med henne istället. 

Idag har jag varit i skolan för att få reda på mitt svenska betyg och ''öva'' på studentsången. Men det gick sådär, att stå längst bak och inte ha texten hjälpte inte så mycket. Och sen åts det glass med Lovisa och Elvira. 
 
Imorgon är det en vecka kvar till studenten och vi ska måla lakan till flaket. Det blir nog fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0