Och jag undrar vad som händer i vår del av stan.

Är hemma nu efter några dagar på Felicias landställe i Gävle, vilket var fantastiskt mysigt. Och det har sett ut lite såhär genom instagram. 
Fin himmel från tågfönstret påväg i fredags. 
I lördags var vi i furuvik och kollade på djuren, vi hade även sett något om att Mando Diao skulle spela där på kvällen. Vilken tajming tänkte vi och stannade kvar och kollade, längst fram i mitten stod vi. Det var fint. 
I söndags efter att vi spelat krockett, som jag var totalt urusel på gick jag ned på bryggan och fotade havet, för det var ju himla fint som ni kan se. 
I måndags plockade vi massvis med smultron som vi senare åt med mjölk. Smultron är nog helt klart bästa bäret. 
Och igår spenderade vi dagen i Gävle, gick runt och kikade lite, fikade, åt sushimiddag och avslutade med att se Känn ingen sorg (som var så himla himla fin) innan vi gick mot tågen och jag satte mig på ett tillbaka hem till stockholm. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh så fint!

Svar: Tack!!
Mathilda

2013-07-25 @ 15:02:58
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0