Varför inte stänga av solen fort, för vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig.

Några instagram bilder från de senaste dagarna. Heter awaay där, om ni skulle vilja följa mig. Hehe.

Hade en kalasbra helg, helgen som var. I lördags pluggade jag några timmar med Rebecka på biblioteket, det var skönt att få en del gjort. Har dock fortfarande en hel del kvar, dessvärre finner jag absolut ingen ork till det, eller till någonting alls egentligen. Och i söndags var jag och Felicia i stan, vi åt sushi och såg Berättelsen om Pi. Så himla himla fin film. Trodde att den skulle vara sämre då boken är en av de sämsta böckerna jag läst. 
 
Hittills har hela denna vecka varit ett helvete. Hade en hemsk måndag med en webdesign och en matte C lektion som gick åt helvete båda två. Träffade dock Daniel på eftermiddagen och pratade lite och fick några avsnitt HIMYM, vilket var himla bra. Så länge sen jag träffade honom så det var fett. 
Igår gjorde jag ingenting i skolan, hatade mest lviet och ville mest ha någon att kramas med. 
Och idag hade vi studioinspelning, och jag har på riktigt inte känt mig så värdelös på väldigt väldigt länge. Jag hade kunnat stanna hemma, med tanke på att alla andra gjorde det jag skulle göra. Och smidig som jag är kan jag inte hålla tårarna inne, så alla trodde väl säkert att jag var ledsen. Vilket jag till viss del var men jag var mest arg. 

Kommentarer
Postat av: JoJo

Svar: Åh tack!!!

2013-01-27 @ 12:34:57
URL: http://www.fixingyou.blogg.se
Postat av: JoJo

Svar: Åh tack!!!

2013-01-27 @ 12:34:58
URL: http://www.fixingyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0